Share Button

Samo 0,1 promil alkohola u krvi prilikom vožnje dovoljan je da izazove fatalne posledice:

Kompanija HEINEKEN Srbija i Komitet za bezbednost saobraćaja uspešno su sproveli radionice o odgovornoj konzumaciji na tri fakulteta Univerziteta u Beogradu – Ekonomskom, Saobraćajnom i Pravnom, a najavljena je i radionica na Fakultetu organizacionih nauka u decembru.

Beograd, 01.12.2017. – Osobu koja upravlja vozilom pod dejstvom alkohola, a ima zakonom dozvoljenu količinu alkohola u krvi samo 18% ljudi opisuje kao nepouzdanog i pijanog vozača. Uprkos tome, vozači čija je količina alkohola u krvi 0,1 promil češći su uzročnici saobraćajnih nezgoda za 46% u poređenju sa treznim vozačima, pokazali su rezultati međunarodnog istraživanja koje je sprovela kompanija HEINEKEN. Rezultati istraživanja predstavljeni su studentima Pravnog fakulteta u Beogradu na edukativnoj radionici o odgovornoj konzumaciji „When you drive, never drink“.

„Naš cilj je jednostavan: želimo da odgovorna konzumacija postane poželjan vid ponašanja, da ne postoji situacija u kojoj neko može da pomisli da je prihvatljivo voziti pod dejstvom alkohola i time ugroziti svoju i bezbednost drugih ljudi“, izjavio je ekspert za korporativne poslove kompanije HEINEKEN Srbija Goran Stupar.

Predstavnik Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović prikazao je studentima realne primere iz saobraćaja i posledice vožnje pod dejstvom alkohola.

„Vožnja pod nedozvoljenom količinom alkohola u krvi nije samo novčano i zatvorski kažnjiva, već sa sobom nosi rizik od ogromne materijalne odgovornosti. Ukupna šteta u saobraćajnim nezgodama ponekad se može meriti desetinama pa čak i stotinama hiljada evra, a ta šteta pada na teret vozača ako je pod dejstvom alkohola skrivio saobraćajnu nezgodu“, rekao je Okanović.

Poznati domaći televizijski novinar Mladen Mijatović govorio je o specifičnim saobraćajnim nezgodama u kojima su učestvovale osobe pod uticajem alkohola.

„Molim vas, ponašajte se odgovorno u životu i saobraćaju, vodite računa o vašoj i bezbednosti drugih učesnika. Ne dozvolite da zbog nepažnje, nepoštovanja propisa, vožnje pod dejstvom alkohola upropastite vaš ili nečiji život”, poručio je Mijatović studentima.

Osim interesantnih podataka u vezi sa odgovornom konzumacijom, studenti su imali priliku i da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, kao i da provere brzinu svojih refleksa onako kako to rade profesionalni vozači – na specijalnoj BATAK Champion Reaction mašini.

 

HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva

HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja. U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Imperial, Sol, Laško Zlatorog, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, PilsPlus, Master pivo.​

Share Button