Share Button

– Donacija 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije za pomoć socijalno-ugroženim
grupama, učvršćuie poverenje građana i posebno pet poznatih stubova
odgovornosti LIDLA: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i
poslovni partneri.

Kompanija Lidl Srbija je donirala 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije za pomoć
socijalno-ugroženim grupama, a donacijom je obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca. Kroz
mrežu lokalnih organizacija Crvenog krsta, Lidl je hranu podelio u 8 lokalnih zajednica –
Beogradu, Vršcu, Kovinu, Paraćinu, Nišu, Gadžinom Hanu, Leskovcu i Bujanovcu.
Ova donacija deo je strategije društveno odgovornog poslovanja Lidla Srbija pod
parolom „Na putu prema sutra“ u kome je kompanija do sada već na različite načine
doprinela unapređenju uslova života u opštinama u kojima je otvorila svoje
prodavnice.

– Godinu dana poslovanja obeležilo je mnogo susreta sa potrošačima širom Srbije, pa
smo želeli da se povodom prvog rođendana zahvalimo i ugroženima, čineći ih, na taj
način, delom naše zajednice. Ujedno smo ovom donacijom želeli da damo pozitivan
primer i podstaknemo što veći broj ljudi na solidarnost. – izjavila je Martina Popović,
rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija .
Imajući u vidu stanje ugroženih grupa u ovim sredinama, Crveni krst je donaciju
najvećim delom usmerio na ustanove koje unapređuju kvalitet života osoba sa
smetnjama u razvoju i korisnike programa narodnih kuhinja.

– Zahvaljujemo Lidlu na ovoj veoma značajnoj donaciji. Donacija od 7 tona hrane
kojom je obuhvaćeno oko 7.000 posebno ranjivih građana izuzetno doprinosi
ostvarenju humanitarne misije Crvenog krsta Srbije – olakšati život najranjivijima
među nama – porodicama koje često nemaju dovoljno ni za ishranu. Uvereni smo u
nastavak uspešne saradnje sa Lidlom Srbija, kao i da će ovaj primer društveno
odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije. – istakao
je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije, tokom prijema
donacije.

Lidl Srbija nastavlja saradnju sa Crvenim krstom Srbije, gde će u narednim mesecima
u svojim prodavnicama ljude dobre volje informisati na koji način mogu da se uključe i
budu deo njihovih humanitarnih akcija.

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim
ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Na
putu prema sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju
društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno
okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova
odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih
prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više
od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u
više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za
2018/2019.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 30
prodavnica u 22 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da
potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos
cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

K. Rabđelović

Share Button